کد خبر: ۱۰۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 25
معاون درمان وزارت بهداشت با تشریح ۱۰ اقدام درمانی برای کاهش درد بیماران در سال ۹۵ ابراز امیدواری کرد با رشد علم، پژوهش و اخلاق در سال جدید، اعتلای جامعه پزشکی و خدمت بی بدیل به مردم نسبت به گذشته بیشتر شود.

به گزارش شفا آنلاین، محمد حاجی آقاجانی افزایش میزان رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی به بیمارستان های دولتی و خدمات درمانی را از نکات مثبت برنامه تحول نظام سلامت در دو سال اخیر بیان کرد و اظهار داشت: در این راه همراهی و تلاش مجدانه مدیران ارشد و میانی دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های تابعه وزارت بهداشت قابل تقدیر است.

معاون درمان وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد با رشد علم، پژوهش و اخلاق در سال 95 اعتلای جامعه پزشکی و خدمت بی بدیل به مردم نسبت به گذشته بیشتر شود.

حاجی آقاجانی با تاکید بر حفظ دستاوردهای دو سال اخیر برنامه های نظام سلامت، به وبدا گفت: در سال آینده اقدامات ارزنده ای جهت خدمت به هموطنان انجام خواهد شد. اتمام پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حوزه درمان، افزایش تخت‌های روانپزشکی، استاندارد سازی و گسترش اورژانس‌های روانپزشکی، ساماندهی خدمات دندانپزشکی با هدف کاهش پرداخت از جیب مردم در این حوزه و توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دولتی از اهم برنامه‌های حوزه درمان کشور است.

وی افزود: ساماندهی اتا‌ق‌های عمل و اورژانس‌های بیمارستانی کشور، تشکیل شبکه پیوند در کشور، اجرای کامل برنامه حمایت از زوج های نابارور و راه اندازی سامانه یکپارچه صدور پروانه‌های پزشکی ،توانمند سازی مردم برای خودمراقبتی و مدیریت آموزش همگانی، اجرای کمپین‌های ملی آموزش همگانی و آموزش به بیماران نیز در دستور کار وزارت بهداشت است و این امور تنها بخشی از وظایف ما در قبال مردم ایران است.

حاجی آقاجانی ابراز امیدواری کرد تا این تلاش‌ها بتواند لحظات زندگی بیماران را بهاری کند و هر روزشان را در پرتو سلامتی نوروز سازد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: