کد خبر: ۱۰۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 25
شفا آنلاین>جتماعی>رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از مراجعه یک میلیون و 368 هزار و 284 مسافر نوروزی به پایگاه های ایمنی و سلامت تا پایان هشتمین روز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، مسعود حبیبی با اعلام این خبر گفت: در هشت روز اجرای طرح، یک میلیون و 273 هزار و 64 مسافر به پایگاه های ثابت و 95 هزار و 220 نفر نیز به پایگاه های سیار مراجعه کرده اند.
وی با اشاره به این که از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون، همچنین بیش از 112 هزار نفر از خدمات سلامت پایگاه های سازمان جوانان بهره مند شده اند و قند و فشارخون آنها اندازه گیری شده است، افزود: در طول این مدت 67 هزار و 12 نفر نیز در سراسر کشور به خیمه های نماز مراجعه کرده اند.
رئیس سازمان جوانان ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته، فضاهای دوستدار کودک مورد استقبال کودکان و خانواده های آنان قرار گرفته است به گونه ای که در این هشت روز، 82 هزار و 223 کودک با حضور در فضاهای دوستدار کودک، از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره مند شده اند.
حبیبی با تاکید بر اهمیت راهنمایی مسافران نوروزی و کمک به آنان برای دسترسی به مناطق مورد نظر گفت: تا پایان هشتمین روز از اجرای طرح نوروزی، بیش از یک میلیون و 700 هزار عدد اقلام آموزشی از قبیل بروشور، نقشه امدادی، کتاب و سی دی میان مردم توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: تا این مرحله از اجرای طرح، 21 هزار و 281 نفر-روز با سازمان جوانان همکاری کرده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: