کد خبر: ۱۰۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 25
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از مراجعه یک میلیون و ۳۶۸ هزار و ۲۸۴ مسافر نوروزی به پایگاه های ایمنی و سلامت تا پایان هشتمین روز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر مسعود حبیبی گفت: در مدت ۸ روزه اجرای طرح یک میلیون و ۲۷۳ هزار و ۶۴ مسافر به پایگاه های ثابت و ۹۵ هزار و ۲۲۰ نفر نیز به پایگاه های سیار مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح نوروزی تا کنون، بیش از ۱۱۲ هزار نفر از خدمات سلامت پایگاه های سازمان جوانان بهره مند شده اند و قند و فشارخون آنها اندازه گیری شده است، افزود: در طول این مدت ۶۷ هزار و ۱۲ نفر نیز در سراسر کشور به خیمه های نماز مراجعه کرده اند.

رئیس سازمان جوانان ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته، فضاهای دوستدار کودک مورد استقبال کودکان و خانواده های آنان قرار گرفته است به گونه ای که در این هشت روز، ۸۲ هزار و ۲۲۳ کودک با حضور در فضاهای دوستدار کودک، از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره مند شده اند.

حبیبی با تاکید بر اهمیت راهنمایی مسافران نوروزی و کمک به آنان برای دسترسی به مناطق مورد نظر گفت: تا پایان هشتمین روز از اجرای طرح نوروزی، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار عدد، اقلام آموزشی از قبیل بروشور، نقشه امدادیفکتاب و سی دی میان مردم توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا این مرحله از اجرای طرح، ۲۱ هزار و ۲۸۱ نفر روز با سازمان جوانان هلال احمر همکاری کرده اند.

برچسب ها: مسافر ، پایگاه ، نوروزی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: