کد خبر: ۱۰۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 24
شفا آنلاین>اجتماعی>تونل زمانى در چين كه وقتى از داخل تونل خارج مى شويد زمان ساعت شما و يا ساعت هاى ديجيتالى ماشين 1 ساعت به عقب بازمى گردد
به گزارش شفا آنلاین،در چین تونلی وجود دارد که مدتی است تاسیس شده این تونل در منطقه Honghuagang در شهر زونیی واقع شده طول تونل 400 متر است و به این خاطر مشهور شده که وقتی از داخل تونل خارج میشوید زمان ساعت شما و یا ساعت های دیجیتالی ماشین 1 ساعت گذشته را نشان میدهد!

به طور مثال وقتی وارد تونل میشود و ساعت شما زمان 7:00 صبح را نشان میدهد و 5 دقیقه طول میکشد که از تونل خارج شوید ساعت شما باید به طور طبیعی 7:05 را نشان دهد ولی این طور نیست!!! در زمان خروج شما از تونل ساعت شما زمان 6:05 را نشان میدهد یعنی 1 ساعت زودتر از وارد شدن شما به تونل! ولی چگونه؟

هنوز دلیل قانع کننده ای برای آن ذکر نشده است . بیشترین چالش محققان این است :

زمانی که شما وارد تونل میشوید زمان معمولیست و به جلو پیش میرود اگر این اتفاقات و آثار را به میدان های قدرت مند الکترومغناطیسی ربط بدهیم باید زمان را کند و حداکثر متوقف کند ولی این گونه نیست. و این مهمترین چالش و مهمترین نقض برای جواب دادن به این پدیده میباشد. چون زمان نهایی وقتی از تونل خارج میشوید 1 ساعت زود تر از ورود شما را نشان میدهد!

این تغییر زمان و برگشت آن در 80٪ موارد انجام میشود. ممكن است مربوط به انحناهای فضا زمانی و یا نوعی از آثار الکترومغناطیسی باشد.

برچسب ها: تونل ، دیجیتالی ، چالش
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
چرت و پرت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: