کد خبر: ۱۰۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۱ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 23
شفاآنلاین :اجتماعی >عمومی >همزمان با انتشار مطلبي تحت عنوان " عدم حضور رئيس صداوسيما در محل كارش ده روزه شد" روابط عمومي صداوسيما با هدف روشنگري نسبت به اين شيطنت رسانه اي كه مصداق بارز تشويش اذهان عمومي و بد اخلاقي است، ذكر توضيحاتي را ضروري مي داند.
در حالي كه دو روز از آغاز سال جديد مي گذرد بار ديگر شايعه پراكني ها با هدف  تضعيف و تخريب رسانه ملي از سر گرفته شده كه اين بار برحضور نداشتن دكتر سرافراز رئيس سازمان صدا و سيما در روزهاي پاياني سال 94درمحل كارش تاكيد مي شود. اين در حالي است كه روزهاي پاياني سال 94جزو پركارترين روزهاي كاري دكتر سرافراز به شمارمي رود كه از جمله مي توان به ديدار وزير آموزش و پرورش و معاونانش در آخرين جلسه شوراي معاونان صداوسيما در25 اسفند اشاره كرد و يا حضور رئيس رسانه ملي به همراه معاون سيمادر مراسم آغاز پخش اچ دي شبكه مستند در 27 اسفند را نام برد و يا به انجام مصاحبه ايشان در خصوص برنامه هاي سال آينده رسانه ملي اشاره كرد، كه هر سه رويداد در روزهاي پاياني سال 94 تحقق يافته بود و اخبار آن نيز در رسانه ها و ازجمله رسانه هايي كه اقدام به انتشار شايعه اخير كردند، بازتابي گسترده داشت.

 واقعيت اين است كه رسانه هاي منتقد رسانه ملي كه چندي پيش طرح آنها در ايجاد  شايعه استعفاي دكتر سرافراز با شكست مواجه شد اين بار اين شايعه را با سرتيتر تازه اي ارائه كرده اند تا با عمليات جنگ رواني – رسانه اي، استراتژي حذف را پيش برده و از طريق دامن زدن به انواع شايعات به زعم خويش به تضعيف رسانه ملي و مديريت آن بپردازند. يكي ازدلايل اين شايعه سازي را مي توان در استقبال مخاطب از ويژه برنامه هاي تحويل سال رسانه ملي دانست. در حالي كه رسانه هاي منتقد بر تهي بودن دست  رسانه ملي در ايام نوروز تاكيد مي كردند و اينكه صدا و سيما براي ايام نوروز، طرح و برنامه خاصي ندارد، اما در اين مورد نيز پس از استقبال مخاطبان از ويژه برنامه هاي تحويل سال، به نتيجه نرسيدند و لذا با شايعه عدم حضور دكتر سرافراز در محل كارش، پروژه حذف و تضعيف را با استراتژي جديد پي گرفتند.

بي شك ، همانگونه كه رياست محترم سازمان صداوسيما درآخرين مصاحبه خود بر آن تاكيد داشتند  صدا و سيما  همچنان قدرتمند و با تكيه بر اصول و منافع ملي به راه خويش ادامه داده و اهداف و آرمان هاي خود را استوارتر از پيش دنبال خواهد كرد. همچنين در اين مسير از ظرفيت و امكانات قانوني خود در طرح شكايت و پيگيري هاي حقوقي درباره شايعه پراكني هاي اخير كه منبع آن شناخته شده است، استفاده مي كنيم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: