کد خبر: ۱۰۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 22
شفاآنلاین:دکتر علی نوبخت حقیقی منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درپیامی فرارسیدن نوروز را به مردم ایران تبریک گفت.
به گزارش شفاآنلاین ،دراین پیام آمده است:نوروز، میراث ارزشمند نیاکان فرهنگ پرور ماست روزی که انسان بازآفریده می شود و طبیعت به برکت بهار رحمت حق، جانی دوباره می یابد.
نو شدن و دوباره شدن دلیل جان فزای این جشن باستانی و دیرپاست.
به برکت نوروز و نفس بهاری فرهنگ غنی آن، پیام صلح و دوستی ایرانیان صلح طلب به جهان و جهانیان دمیده می شود.
در آستانه ی نوروز باستانی 1395 شمسی، گفتمان خوش فرجام هسته ای 1394 ملت و دولت کمال جو و اعتدالگرای کشورمان را که بر تارک تاریخ دیپلماسی ایران پرچم عزت و اعتبار و افتخار برافراشتند به نشانه ی تکریم ارج می نهم.
بی تردید حماسه ی غرورآفرین  و تاریخی 7  اسفند 1394 ملت فرهنگ مدار و خردگرای ایران رقمی دیگر و مضاعف بر این افتخار و اعتبار افزود که نشانگر شور و شعور و بلوغ سیاسی مردمی فخرآفرین و تاریخ ساز است.
همدلی و همزبانی مردم و مسولین در برگزاری باشکوه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری یادآور تلاقی فرخنده ی تجلی اعتدال بهاری نوروز و بهار در گستره ی حیات سیاسی ایران زمین است.
بر این باورم که شعارها، برنامه ها، طرح ها و اهداف منتخبین مردم جز در سایه ی عنایت پروردگار متعال و حمایت و همدلی ملت بزرگوار ایران محقق نخواهد شد.
نقش حیاتی و تعیین کننده ی مردم عزیز در تبلور مدنیت 7 اسفند 1394 سرمایه ای عظیم و گرانبها در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.
برماست تا با قدردانی ، پاسداشت و حفظ این سرمایه ی سترگ با بهره از تعالیم دین مبین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی در راه توسعه، پیشرفت و آبادانی سرزمینمان گام های استوارتری برداریم.
در آغازین لحظه های بهاری با تبریک و تهنیت نوروز باستانی 1395 سالی سرشار از امنیت و آرامش، توسعه و پیشرفت، سلامتی و بهروزی برای مردم بزرگ ایران و هموطنان عزیزم آرزومندم.

ایام ز دیدار شمایند مبارک
نوروز بمانید که ایام شمایید...

دکتر علی نوبخت
منتخب مردم بزرگوار تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
برچسب ها: ارزشمند ، فرهنگ ، برکت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروزبرومند
|
Canada
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
نوروز پیروز: آرزوی ما آن است که سرور دکتر علی نوبخت حقیقی خواهند توانست کاری بکنند کارستان ،هم برای آموزش پزشکی هم درمان هم آسایش و آرامش مردم بر درون و برون از مرز ها برای همه ایرانیان ایدون باد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: