کد خبر: ۱۰۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 21
شفا آنلاین>سلامت>استاندار استان مرکزی گفت:مسئولان باید علاوه بر گرفتاری‌های روزمره که آنها را احاطه کرده از مراکز سالمندان و مراکز خیریه و شیرخوارگاه‌ها بازدید کرده و درددل آنها را گوش کنند.

به گزارش شفا آنلاین،محمود زمانی قمی عصر امروز در جریان بازدید از مرکز خیریه جامع توان‌بخشی و شیرخوارگاه نوباوگان شهرستان اراک و مرکز نگهداری معلولین و سالمندان اراک به منظور تبریک و شادباش سال نو و بررسی مشکلات این مراکز اظهار کرد: سر زدن و دیدار از این عزیزان نیاز خود ما و مسئولان است که باید با بازدید‌های مستمر در جریان مشکلات این مراکز قرار گیریم و برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه خیرین بازوی دولت در نگهداری و حمایت از سالمندان، کودکان و شیرخوارگان بی‌سرپرست و بد سرپرست هستند، ادامه داد: ما در اراک و استان افراد خیر بسیاری داریم که از زمان‌های قدیم اقدامات ارزشمند و بزرگی را برای نگهداری و حمایت از سالمندان و بیماران روانی و شیرخوارگان انجام داده و می‌دهند که من صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در این زمینه با افراد خیر به منظور تبادل نظر جلساتی را در سال جدید در نظر خواهیم گرفت تا بتوانیم مشکلات این بخش را با کمک دولت و افراد خیر کاهش دهیم.

زمانی قمی با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل اجتماعی بسیار پیچیده شده است، افزود: موضوعات اجتماعی در بخش‌های مختلف دارای پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های خاص و فراوانی است که سبب نگرانی شده است، به همین منظور باید همه دست در دست هم داده تا مشکلات را بتوانیم با کمک همدیگر کاهش دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: