کد خبر: ۱۰۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 15
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی درصفحه تلگرام خود نوشت: شب چهارشنبه پایان سال، هنگام شادی است و شادی میانه ای با خطر ندارد از مردم سرزمینم می خواهم لحظه ای به ظاهر پر هیجان اما به واقع غافل کننده را، با اندوهی بی پایان معاوضه نکنند.

 به گزارش شفا آنلاین، روز سه شنبه درصفحه اجتماعی تلگرام خود نوشت: شنیدن نام چهارشنبه سوری کافی است تا تلخ ترین صحنه های کار حرفه ای، پیش روی یک پزشک مرور شود.
وی افزود: برای یک چشم پزشک تلخ تر چیست که؛ چشمان برخی هموطنان، به ویژه جوانان و نوجوانان، به خاطر لحظه ای غفلت، تا پایان عمر بسته و از دیدن زیبایی های زندگی محروم شده اند. یا دستان گروهی، دیگر قدرت لمس لطافت های بهار را ندارند و انگشتان عده ای با تیغ بی تدبیری قطع شدند.
وزیربهداشت اضافه کرد: این بار نه به عنوان یک پزشک، که به عنوان مسئول سلامت مردم سرزمینم از نوجوانان، جوانان و خانواده ها می خواهم لحظه ای به ظاهر پرهیجان اما به واقع غافل کننده را، با اندوهی بی پایان معاوضه نکنند.
«پیشینه تاریخی و فرهنگ آیینی و کهن ما سرشار از صحنه های زیبای زندگی است. از شب نشینی های خانوادگی تا محفل های گرم دوستانه و صمیمی برای خلق اوقاتی خاطره انگیز؛ از یادآوری قصه های کلیله و دمنه تا گلستان سعدی و حافظ خوانی بزرگان فامیل.»
هاشمی نوشت: بر اساس رسمی دیرینه؛ شب چهارشنبه پایان سال، هنگام شادی است. به خاطر بدرقه سال کهنه و پیشواز سال نو. اما شادی میانه ای با خطر ندارد.
وزیر بهداشت تاکید کرد: بیایید امشب را در کنار خانواده و دوستان بدون ایجاد هر نوع ناهنجاری، خطر یا مزاحمت برای دیگران و خودمان جشن بگیریم و شادمان در کنار یکدیگر به استقبال بهار زیبا برویم.ایرنا
برچسب ها: اجتماعی ، تلگرام ، پزشک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: